piątek, 18 lipca 2014

Maki #3

Powstawał dość sporo czasu, ale po znalezieniu naszyjnika w google (link tu, niestety nie bardzo znam autora) - wiedziałam że chce kiedyś podpatrzeć wzór. Ale oczywiście musiałam dodać co nie co od siebie. Od zawsze bardziej od samych kwiatów podobały mi się pączki kwiatów - dają nadzieje na przyszłe piękno. Dlatego też podpatrując kształt kwiatów powstał ten o to naszyjnik. Na 25 koralików w rzędzie, nie przesadzony z ilością kwiatów. 





Jako, iż pasuje on do tematu wyzwania na blogu http://szuflada-szuflada.blogspot.com/, chciałabym wystawić ten naszyjnik do wyzwania #7 Polne Kwiaty



2 komentarze:

  1. Piękny, życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) Mam nadzieję, że koniczynki przyniosą szczęście!

      Usuń

Pozostaw komentarz, będzie mi bardzo miło zobaczyć, że mnie odwiedziłeś :)