sobota, 28 czerwca 2014

Późny początek #1

Blog istnieje już jakiś czas, ale problemy nie pozwoliły zająć się nim wcześniej.

Chciałam rozpocząć od wzięcia udziału w konkursie Kreatywnego Kufra pt. IDUNA



Praca inspirowana wiosną, która niesie ze sobą ogrom odcieni zieleni oraz złotymi jabłkami naszej głównej bohaterki Iduny. :) 





Wzór stworzony samodzielnie w programie JBead. Naszyjnik wykonany z koralików TOHO.
Przepraszam za niską jakość zdjęć, ale nie dorobiłam się jeszcze dobrego aparatu :( Lecz postaram się to w najbliższym czasie naprawić! Obiecuję ;)

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) choć sam wzór nie jest bardzo skomplikowany ;)

      Usuń
  2. Witam!
    Bardzo ładne kolory i wzorek. Rzeczywiście wyszło wiosennie :)
    Pozdrawiam,
    marguerite

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa! na samym początku są one najbardziej potrzebne :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny naszyjnik. Kolorki też bardzo ładne i wiosenne!!
    Gratuluję wyróżnienia :)
    Pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) kompletnie się nie spodziewałam :)

      Usuń

Pozostaw komentarz, będzie mi bardzo miło zobaczyć, że mnie odwiedziłeś :)